Freebies : Header [ Random ]

Assalamualaikum. Hari ni tieqa ada buat beberapa header ; Act header ni sangat simple, sebab tieqa hanya adjust saiz, add psd coloring dan tak edit apa-II selain dari tu. Freebies ni tieqa campur antara header biasa dan kpop. ahaa. Untuk group tu tak banyak ; sorry. 
[ Size : 900 x 300 ]
[ Image : WHI | Google ]
[ example. click ]

[ Click image for url ]
Like this picture, please [ click ]

9 comment [s]:

Unknown said...

Kak tiqah, ambik satu eh~

atiqahjaidin said...

@Ann 이르 : Okay :]

Aisyah Azuri said...

saya ambik satu :D

atiqahjaidin said...

@Aisyah Azuri : Okay :]

annabelle said...

saya nak guna satu . hehe .

Aimi Wardina ♥ said...

Nanak! :D

Unknown said...

kak tiqah, ambik satu ye kak nak jadikn header blogskin, saya kredit kt akak tauu :D

Lina Azhar said...

saya ambil satu ^^

shida jamal ♡ said...

@atiqahjaidinkak tiqah. saya ambil satu :)